جدول | تغییرات عجیب قیمت خودرو در تعطیلات آخر هفته

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از معدود خودرو‌هایی محسوب می‌شود که نسبت به ابتدای هفته ۴۷ میلیون تومان ارزان‌تر شده است و با ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
جدول | تغییرات عجیب قیمت خودرو در تعطیلات آخر هفته
کد خبر : ۶۲۷۶۷

در هفته گذشته، روند قیمت‌ها صعودی بود، اما آیا این رشد قیمت در هفته آینده نیز تکرار می‌شود؟

قیمت خودرو با توجه به تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، ثابت است و هیچ نوسانی ندارد. با توجه رکود سنگینی که بازار خودرو از سال گذشته داشت، قیمت خودرو همبستگی بالایی با نرخ دلار پیدا کرد.

بنابراین، ادامه رشد نرخ ارز در روز‌های ابتدایی این هفته، قیمت خودرو را نیز به تبعیت از آن افزایش داد، اما با کاهش جزئی نرخ ارز در روز‌های پایانی هفته، بازار خودرو هم نزولی شد.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز با ثبات گزارش می‌شود.

جدول | تغییرات عجیب قیمت خودرو در تعطیلات آخر هفته


قیمت خودرو‌های داخلی
کوییک دنده‌ای S جزو ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار به شما می‌رود که با افت‌وخیز‌هایی که در این هفته داشت، سرانجام هیچ تغییری نسبت به ابتدای هفته ندارد و با همان نرخ ۴۵۰ میلیون تومانی روز شنبه معامله می‌شود. شاهین G یکی از لوکس‌ترین خودرو‌های شرکت سایپا است که از ابتدای هفته ۱۶ میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۷۸۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از معدود خودرو‌هایی محسوب می‌شود که نسبت به ابتدای هفته ۴۷ میلیون تومان ارزان‌تر شده است و با ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژوپارس LX TU۵ یکی از پرحاشیه‌ترین خودرو‌های داخلی بازار در سال گذشته بود. این خودرو نسبت به روز شنبه، ۲۷ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با نرخ ۸۸۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر